: 2310 525539

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΦΕΛΗ

 

Εφαρμογς:

 

* Καταγραφ κλσεων σε λες τις γνωστς αποθκευσης (SQL, xls, cvs, txt )

* Ηχογρφηση συνομιλιν

* Αυτματη υποδοχ (IVR) πολλαπλν επιπδων με επιλογ γλσσας

* Συστματα Voicemail

* Απομακρυσμνη διαχεριση του κντρου μσω internet Dial-up.

* Πολυμερες διασκψεις

* Ουρς κλσεων (Queues)

* Εταιρικς Τηλεφωνικς Κατλογος

* Least Cost Routing

* Web Interface για παραμετροποηση του κντρου

* User Web Interface για παραμετροποηση προσωπικν ρυθμσεων των εσωτερικν γραμμν

 

 

 Διαχεριση Κλσεων:

 

* Κατ τη χρονικ περοδο εορτν, ωρν λειτουργας, αργιν κ.λ.π.

* Βσει συγκεκριμνου καλομενου αριθμο /και γραμμ πλης

* Βσει γενικτερων καννων για ευλικτη διαχεριση των εισερχομνων κλσεων προς την εταιρα

* Κλση σε ομδα εσωτερικν ταυτχρονα σε σειριακ

* Ανκτηση κλσης απ οποιαδποτε μλος της ομδας

* Αυτματη προθηση κλσης σε λλο αριθμ, ακμα και σε κινητ (με τη χρση εξωτερικς γραμμς)

* Music on Hold με εναλλακτικ μουσικ ανλογα με την εισερχμενη, την ημρα και ρα της ημρας, κ.λ.π.

 


CTI-Computer Telephony Integration:

* Συνεργασα με Outlook για κλσεις απευθεας απ τον Η/Υ

* Δυναττητα δημιουργας εφαρμογν για συνεργασα με ολκληρο το μηχανογραφικ εξοπλισμ της εταιρας, με σκοπ την αυτοματοποιημνη διαχεριση του δικτου.

* Κοστολγηση βσει χρνου ομιλας

* Συνεργασα με προγρμματα CRM, ERP

 

 

Οφλη:

 

* Αξηση του αριθμο των κλσεων που μπορον να εξυπηρετονται ταυτχρονα

* Μεωση του χρνου απασχλησης των τηλεφωνητριν σε εισερχμενες κλσεις

* Εξυπηρτηση του καλοντα σε μικρτερο χρονικ διστημα

* Αξιοποηση λων των εισερχμενων κλσεων, ακμα και σε περπτωση απουσας

* Λψη των μυνημτων απ οποιοδποτε σημεο υπρχει πρσβαση στο αντστοιχο e-mail

* Δημιουργα αναφορν με αναλυτικ στοιχεα των κλσεων (αν ομδα, εσωτερικ, ημρα, ρα, διρκεια συνομιλας, αριθμς κ.λ.π.)

* Μεωση του τηλεπικοινωνιακο κστους μσω της αξιοποησης του οικονομικτερου εναλλακτικο φορα.

* Αξηση του αριθμο των εξυπηρετομενων κλσεων λγω καλτερης κατανομς

* Εξαλεφει το χρνο αναζτησης χρηστν που μετακινονται μσα στην εταιρα.

* Ευκολα επικοινωνας των χρηστν

* Πραγματοποηση διεθνν κλσεων μσω Internet και δυναττητα απκτησης αριθμο σε χρες εξωτερικο με δραματικ μεωση στα τηλεπικοινωνιακ κστη.